Namesto za darila sredstva v dobrodelne namene
Teleing, ki uspešno zaključuje poslovno leto 2015, pomaga pomoči potrebnim.
V podjetju Teleing d.o.o. že šesto leto zapored tudi ob koncu leta nadaljujejo z dobrodelnostjo. Namesto za poslovna darila so namreč donacijo v višini 2.000 evrov namenili humanitarnemu Lions klub Ptuj, ki jih bo v celoti porabil za Božično – novoletno obdaritev otrokom iz socialno ogroženih družin. Predsednik Lions kluba Mark Klemenčič, ki se je zahvali za znaten prispevek k realizaciji tradicionalnega dobrodelnega projekta Lions kluba Ptuj, je dejal, da bodo v okviru projekta obdarili več kot 130 otrok iz 50 socialno ogroženih družin, z darilnimi paketi. Ob tem je na kratko predstavil humanitarno društvo Lions klub Ptuj in njihovih največjih dobrodelnih projektov v lionističnem letu 2015/2016. Razlog za donacijo Teleinga je sicer uspešno poslovanje v letu 2015. Uspešno so zaključili več investicij in celovito prenovili njihovo ponudbo. Zadovoljni so, da število naročnikov njihovih širokopasovnih storitev narašča.
Vse to so pred podelitvijo dobrodelnih sredstev, povedali na posebni tiskovni konferenci v Info točki Teleing na Ptuju in sedežu KKS Ptuj d.o.o. Branko Brumen, direktor podjetja KKS Ptuj d.o.o je hkrati predstavil razvoj omrežja KKS Ptuj v letu 2015 in načrte za leto 2016. Pri čemer je poudaril pomen zagotovitve dostopa do širokopasovne infrastrukture, katero gradi Teleing d.o.o. tudi na ruralnem področju MO Ptuj. „Vsebinski in finančni rezultati ter tehnološki napredek, ki smo jih (so)ustvarili na izjemno pomembnem celovitem telekomunikacijskem področju bivanja občank in občanov MO Ptuj ter njenih obiskovalcev, turistov... so dokaz, da je bila odločitev MO Ptuj o javno-zasebnem partnerstvu s podjetjem Teleing modra, pravilna in dragocena ter predstavlja primer dobre prakse za pospešen razvoj Ptuja, ki bi mu kazalo slediti tudi na drugih območjih in področjih nujne spremembe obstoječe lastninske in upravljavske strukture. Primerjalni podatki z obdobjem pred sklenitvijo pogodb KKS Ptuj d.o.o. s Teleing d.o.o. na področjih modernizacije – nadgradnje KKS Ptuj omrežja po najvišjih državnih in EU standardih, zgrajenih 78 km kabelske kanalizacije za širokopasovno optično omrežje v teh letih, obseg investicijskega vzdrževanja, zagotavljanje obratovanja obstoječega omrežja – upad števila prijavljenih napak s strani naročnikov, zaustavljen trend upadanja naročnikov v omrežju KKS Ptuj in še naprej povečani delež tistih naročnikov kateri uporabljajo tudi druge širokopasovne storitve elektronskih komunikacij na svojem priključku na omrežje KKS, raznovrstna programska shema, ki se prilagaja željam in pričakovanjem naročnikov in ne nazadnje pozitivno finančno poslovanje podjetja, nedvomno potrjujejo navedeno oceno.« je povedal Branko Brumen.
Direktor Teleing d.o.o. Janez Smolkovič je v nadaljevanju predstavil poslovanje podjetja v letu 2015. Podjetje Teleing d.o.o. je letos obeležilo 20 let obstoja in uspešnega razvoja. Uveljavili so se, kot konkurenčen ponudnik sodobnih telekomunikacijskih storitev na področju 15 občin Spodnjega Podravja in Pomurja. Podjetje ima poslovni enoti in Info točki za naročnike na Ptuju in v Ljutomeru. V mesecu juniju letos pa so odprli nov storitveno-logistični center za širše Ptujsko področje v industrijski coni v občini Markovci pri Ptuju. Podjetje Teleing danes zaposluje 35 strokovnjakov in sodeluje z več zunanjimi izvajalci in kooperanti. V želji, da bi tudi v prihodnje obstali kot konkurenčen ponudnik so v podjetju Teleing v letošnjem letu uvedli več novosti v njihovi ponudbi. Obstoječa omrežja kabelske televizije so nadgradili v sodobna hibridna optično koaksialna omrežja. Potrebe po hitrih povezavah so vsak dan večje, zato so investirali v nadgradnjo opreme za kabelski internet, kar jim omogoča, da so lahko v začetku julija letos dvignili prenosne hitrosti kabelskega interneta vse do 100/8 Mbit/s...
„Zavedamo se, da je naš razvoj odvisen od naših naročnikov, zato se že vsa ta leta vsi zaposleni v podjetju Teleing trudimo, da bi s svojo ponudbo storitev čim bolj izpolnili pričakovanja in želje naročnikov. Ob tej priložnosti se vsem naročnikom v imenu vseh sodelavcev zahvaljujem za razumevanje ob uvajanju novosti v našo ponudbo“, je dejal direktor podjetja Janez Smolkovič, ki je dodal, da se iz njihove ponudbe počasi poslavlja analogna televizija. V letošnjem letu bodo za vse investicije, gradnjo novih optičnih omrežij in nakup omrežne opreme za ponudbo njihovih storitev, namenili 1,2 milijona evrov. Teleing je v lokalnem okolju postal prepoznavna blagovna znamka, zaposleni pa so neločljiv del tega in uspešne zgodbe podjetja, katero želijo nadaljevati tudi v bodoče. Želijo biti vpeti v lokalno okolje, zato se bodo tudi v bodoče družbeno odgovorno odzivali na dogajanja v lokalnem okolju.