RADENSKI ŽELIJO VRNITI MESTO, KI JI PRIPADA

Češka Kofola in družina Polič sta se povezali v konzorcij za nakup Radenske...
Očitno je, da so šteti dnevi uresničitvi načrtov Pivovarne Laško, da bo prodala nekdanji ponos Slovenije in bivše SFRJ, družbo Radenska. Češka Kofola in skupina PP, ki je v lasti slovense družine Polič iz Izole, sta se namreč povezali v konzorcij za nakup večinskega deleža v Radenski. Kofola, ki je oddala zavezujočo ponudbo za 82-odstotni delež Pivovarne Laško v proizvajalcu naravne vode, in družina Polič verjameta, da bi njuno sodelovanje prineslo pozitivne učinke za Radensko in njene zaposlene in za lokalno skupnost. Blagovno znamko Radenska pa bi radi postavili nazaj na vrh v Jugovzhodni Evropi - na mesto, kjer je že bila.
Konzorcij, ki združuje Kofolino preizkušeno in uveljavljeno strateško znanje na področju proizvodnje in prodaje brezalkoholnih pijač ter vizijo razvoja distribucijskih kanalov Radenske in odlično poznavanje slovenskega in mednarodnega poslovnega okolja družine Polič, predstavlja dobro priložnost za razvoj Radenske in s tem prinaša številne pozitivne učinke za vse deležnike .Kot poudarjajo samo, bi konzorcij Radenski prinesel odgovornega lastnika, dostop do novih trgov, razvoj inovativnih izdelkov in novih distribucijskih kanalov. Poleg omenjenega češko – slovenskega konzorcija, naj bi mimogrede, že februarja letos ponudbo za 82-odstotni delež Radenske, oddala tudi družba Coca-Cola Hellenic iz Grčije.
„Kofola visoko ceni in spoštuje lokalne blagovne znamke, njihovo zgodovino in njihove zgodbe. Zavedamo se, da je Radenska pomembna slovenska blagovna znamka. Prepričani smo, da ima Radenska dober potencial za dinamično rast in da je mogoče tako rast doseči le s spoštovanjem lokalnega okolja," pojasnjuje direktor prodaje v Kofoli Marián Šefčovič, ki vodi projektno skupino za nakup Radenske, in dodaja: "Spoštujemo Slovence, zato smo ponosni na poslovno partnerstvo z družino Polič, ki je uspešna slovenska podjetniška družina, z odličnim, transparentnim in mednarodnim poslovanjem, predvsem pa ima bogate izkušnje s promocijo Radenske na novih trgih.“ Tako bosta Kofola in družina Polič skupaj iskali dodatne naložbene priložnosti v regiji. „Radenska bi postala strateško središče za nadaljnje prevzeme v sosednjih državah“, razkriva načrte Marián Šefčovič.
Po drugi strani pa Peter Polič pravi: „Radenska je bila nekoč v Jugovzhodni Evropi sinonim za mineralno vodo in bi si zaradi svoje kakovosti to ponovno zaslužila. Na tem ugledu želimo graditi. Radensko bi v sodelovanju s Kofolo ponovno dvignili na raven regionalne zmagovalke. Kofola trenutno v svoji ponudbi nima mednarodno prepoznane premium blagovne znamke naravne mineralne vode, zato bi odprla vrata za Radensko tudi na svojih trgih. Kofola je znana po pozitivnem odnosu do tradicionalnih lokalnih blagovnih znamk in verjamem, da je to tisto, kar Radenska potrebuje“. Ob tem Polič dodaja: „Kljub težkim tržnim razmeram smo se povezali v konzorcij, ker verjamemo v potencial Radenske, njenih ljudi in odlične blagovne znamke. Ta potencial pa se lahko uresniči le ob znatnih vlaganjih v trženje in razvoj“.
Jaroslava Musilová, PR manager Kofola ČeskoSlovensko, nam je pojasnila, da je družba Kofola ČeškoSlovensko del skupine Kofola, enega najbolj pomembnih proizvajalcev brezalkoholnih pijač s sedmimi proizvodnimi obrati na štirih trgih Srednje in Vzhodne Evrope. Skupina Kofola skupaj zaposluje 2.142 ljudi. V produktni portfelj družbe spada tradicionalni kola napitek z originalno recepturo Kofola, izvirska voda Rajec, linija sadnih napitkov in sirupov Jupí, grozdni napitek Vinea, otroški napitki Jupík, energetski napitki Semtex in druge tradicionalne češke in slovaške blagovne znamke Snipp, Chito, Top Topic, Citro Cola in Citronela. Med najnovejše inovativne izdelke sodijo sveži sadni in zelenjavni sokovi Ugo, obdelani z visokim pritiskom in zato brez konzervansov, ter topli napitki Natelo. Kofola ima licenco za proizvodnjo in distribucijo pijače RC Cola, Orangina in Pickwick. Letos je Kofola skupaj s tradicionalnim proizvajalcem ETA začela z novim konceptom proizvodnje domače limonade znamke Bublimo.
Partner iz konzorcija, Skupina P&P pa je sodobno evropsko družinsko podjetje iz Slovenije, ki vlaga v skrbno izbrane gospodarske panoge. Skupina P&P usmerja kapital in človeške vire v dejavnosti, ki so tržno zanimive in dolgoročno perspektivne. Poslovna politika temelji na načelu razpršenih tveganj, zato usmerja vire v naslednjih sedem ključnih dejavnosti: razvoj novih tehnologij v elektroniki; letalstvu, pomorstvu ter kmetijstvu; proizvodnja elektronike; distribucija kvalitetnih slovenskih proizvodov (tudi Radenske) na različne trge v Aziji in Bližnjem Vzhodu; upravljanje in razvoj nepremičnin; charter ladij in letal; razvoj in proizvodnja plovil; računovodske, logistične in druge storitve. Ključno vodila poslovanja Skupine P&P so inovativnost, ustvarjalnost, strokovnost, motiviranost zaposlenih za doseganje skupnih ciljev skupine in skrb za okolje. Za upravljanje Skupine P&P je značilno združevanje tradicionalnih preizkušenih poslovnih modelov s sodobnimi korporativnimi praksami, ki temeljijo na korporativni družbeni odgovornosti in odgovornosti do okolja.