Toyota in Lexus med obrtniki in podjetniki

Na pikniku pri Lovenjaku v Polani so se družili člani OOZ Murska Sobota ter njihovi poslovni partnerji in prijatelji.
Vodstvo Območne obrtno-podjetniške zbornice (OOZ) Murska Sobota, je skupaj s Pomurskim avtocentrom in Lovenjakovim dvorom, na parkirišču in dvorišču gostilne Lovenjak v Polani pri Murski Soboti, pripravilo nadvse zanimivo srečanje obrtnikov in podjetnikov. V družbi odlične avtomobilske znamke Toyota in njenega prestižnega Lexusa, ter seveda vrhunske kapljice in kulinaričnih dobrot, je množica obrtnikov, podjetnikov ter njihovih prijateljev in poslovnih partnerjev, več ur dejansko uživala. Med druženjem, klepetom, testnimi vozili najprestižnejših Toyotiniv lepotcev, so se spletene tudi nove poslovne in prijateljske vezi.

„Mi smo si dogodek predstavljali kot piknik s prijatelji, poslovnimi partnerji in odličnimi vozili. Pomurski avtocenter je naš partner že od nastanka, je tudi član naše zbornice in ni nič presenetljivega, da smo se odločili za tovrstni dogodek. Ob tem je naš član tudi Lovenjakov hram, torej vse je nekako v enem krogu. Vsi skupaj smo želeli, da se članstvo seznani z novitetami na področju voznega parka in sploh to so lepa druženja, s klepetom iz katerega se potem tkajo novi poslovni odnosi in posli. Pomurski avtocenter in Toyota Adria iz Ljubljane sta nam predstavili Toyotine avtomobile ter prestižne Lexuse. Obe znamki slovita po svoji vrhunski kakovosti, inovativni tehnologiji, zanesljivosti in skrbi za okolje. Toyota in Lexus, ki poosebljata japonske vrednote in kakovost, katere smo prisotni lahko tudi preizkusili, sta navdušili naše članice in člane“, nam je ob gostilni Lovenjak, med drugim povedal Vlado Mandič, predsednik OOZ Murska Sobota.

„ Z veseljem smo se odzvali povabilu OOZ Murska Sobota, da bi njihovim članom predstavili pestro paleto naših vozil blagovne znamke Toyota in prestižnega Toyotinega vozila Lexusa. Zraven so tudi naši kolegi iz Ljubljane, obiskovalcem in potencialnim kupcem pa smo, poleg predstavitve podjetja in palete vozil, omogočili tudi testne in poskusne vožnje. Želja nam je predvsem, da bi bil kontakt med nami in obrtnikom ter podjetnikom iz regije, čim pristnejši, kar gotovo koristi obema stranema“, nam je povedal Boris Cigut, direktor Pomurskega avtocentra, ki v tej postavi dela le približno leto dni in zaposluje nekaj čez 50 delavcev. Imajo praktično vse delavnice in zelo pestro ponudbo različnih storitev in pooblastil za osebna in tovorna vozila, kmetijsko mehanizacijo. Skrbijo tudi za tehnične preglede in še marsikaj, tako da prodaja vozil ni edina njihova dejavnost.

„Moram priznati, da smo v letu dni naredili ogromen posel, saj smo realizirali zastavljene cilje, naši zaposleni pa imajo redne plače, ki niso minimalne, in kar 54 družin ima zagotovljeno socialno varnost, kar za naše območje in današnji čas, ni mačji kašelj. Spoštujemo konkurenco, toda naše prednosti so na številnih področjih in kupci ter koristniki naših storitev to razumejo in spoštujejo. Zato je iz dneva v dan tudi na pomurskih cestah vedno več naših vozil“, nam je še povedal direktor Pomurskega avtocentra Cigut, ki že resno razmišlja kako bo v prihodnje, saj trenutno imajo v najemu prostore (nekdanji Agroservis) na Kroški ulici v Murski Soboti, in če bo v doglednem času stečajni upravitelj to ponudil v ugodno prodajo, jih bodo najverjetneje tudi odkupili.

Med gosti dogajanja v Polani je bil tudi Gregor Mauko, generalni direktor Toyota Adria d.o.o. in Toyota centra Ljubljana, ki je predstavil omenjeni družbi, kjer letno prodajo približno 700 novih in še toliko rabljenih vozil, ob tem servisirajo nad osem tisoč strank, oz. nad 10.000 vozil. Povedal nam je, kako so se z veseljem odzvali povabilu iz Prekmurja, ter da so pri družbi še posebej ponosni na svojo prestižno znamko Lexus, katerih so lani prodali okoli 60. „Gre za vozilo višjega razreda, ki ima dostopne ceno med 40 in 60 tisoč evrov. To je znamka vozila, ki se ne izpostavlja in je mnogim dandanes še posebej všeč. Po eni strani imate vrhunsko vozilo, po drugi pa vam nihče izmed partnerjev ne bo zavidal nad razsipništvom. V prvem planu nam je zadovoljstvo strank ne pa količinska prodaja. Kratkoročno nas ne zanimajo sprotni in kratkoročni tržni deleži in številke, temveč dolgoročno poslovanje. Omeniti pa moram, da skušamo na enem mestu urediti vse za stranko, torej tudi Toyota financiranje in Toyota zavarovanje“, je dejal Mauko.