V imenu Luke Dončića spodbujajo učence k športu

Začela se je promocijska aktivacija in regijsko tekmovanje v košarki v navidezni resničnosti z VR Lukom Dončićem; Osnovnim šolam paketi Poli žog.
Za vse tiste, ki konec marca niso doživeli slovensko obarvanega NBA košarkarskega spektakla v živo, Perutnina Ptuj s svojo najbolj prepoznavno in priljubljeno blagovno znamko POLI - katere ambasador je tudi NBA zvezdnik Luka Dončić – pripravlja regijsko košarkarsko tekmovanje v navidezni resničnosti z VR Lukom Dončićem. Velika promocijska aktivacija, ki se je že začela na Ptuju, bo potekala v Sloveniji, na Hrvaškem, BiH in Srbiji, vse do Poli maratona 1. junija 2019, ko bodo javno izžrebali srečne nagrajence. Osem njih bo Perutnina Ptuj peljala v Ameriko na ogled NBA tekme. Promocijska aktivacija ima tudi družbeno odgovorno noto, saj bo Perutnina Ptuj v začetku prihodnjega šolskega leta podarila pakete Poli žog izžrebanim osnovnim šolam ter tako v imenu Luke Dončića spodbujala učence k športu.

VR Poli Petke je sicer velika regijska promocijska aktivacija s ciljem krepitve prepoznavnosti blagovne znamke POLI kot kakovostne, mladostne, duhovite in igrive znamke. Tako Dončića kot Poli odlikujejo te lastnosti. Poli Petke akcijo so v Perutnini Ptuj začeli snovati že lansko jesen. Vključuje ne le košarkarsko VR igro s 3D animacijo Dončića, temveč celostno platformo z zahtevnim zalednim sistemom, ki udeležencu omogoča, da svojo VR izkušnjo deli na socialnih omrežjih in se z njo poteguje za mamljivo nagrado. Sodelujoči imajo tudi priložnost, da se z Lukom povežejo v dobrodelnosti. Luka Dončić namreč z aplikacijo sprejema Hi5 petke, ki jih njegov virtualni dvojnik prejme v VR igri. Hi5 petke se nato pretvarjajo v pakete Poli žog, ki jih bo Perutnina Ptuj v začetku prihodnjega šolskega leta podarila izžrebanim osnovnim šolam.

»Osrednji namen VR Poli Petke je aktivacija javnosti na dogodkih (čim več ljudi sodeluje v VR košarkarski tekmi), kakovostna izkušnja virtualne resničnosti in osebna interakcija z VR Lukom Dončićem, ki ima dobrodelno noto. VR rezultati se seštevajo v košarkarske žoge za osnovne šole. Slednje bo Perutnina Ptuj z namenom popularizacije košarke med mladimi šolam izročila v prihodnjem šolskem letu. S spletnim deljenjem VR izkušnje in aktivaciji na socialnih omrežjih ter kančkom sreče pa bo osem nagrajencev odpotovalo v Ameriko na ogled NBA tekme v sezoni 2019/2020,« je ob predstavitvi izpostavil Slavko Ficko, direktor strateškega marketinga in razvoja v Skupini Perutnina Ptuj.

VR košarkarska igra, tekmovalnost in dobrodelnost akcije Poli Petke je začinjena še s Petke plesom in s Poli hitom Nori na petke, ki se zasidra v uho prav vsem. To lahko potrdijo tudi študenti Naravoslovno-tehniške fakultete v Ljubljani, ki so v marcu preizkusili VR tekmovanja Poli Petke. Bili so navdušeni. Termini in lokacije VR Poli petke v Sloveniji so v aprilu, in sicer: 3.- 4.<. Qlandia Ptuj; 5.- 7.: Hipermarket Mercator Šiška, Ljubljana; 12.-14.: Planet Tuš Celje; 15.-16.: Hipermarket Mercator Celje ter 18.- 20.: Hipermarket Mercator Maribor.