Več kot prodajo pijač, več bo zaposlenih
Čehi želijo z Radensko najprej osvojiti trge nekdanje SFRJ.
Po treh mesecih od češkega prevzema „treh src“, in kot sam pravi veliko opravljenega dela, se je domači javnosti, pomurskim novinarjem, prvič predstavil novi direktor Radenske Marian Šefčovič. Skupaj s predstavnico za stike z javnostjo Jaroslava Musilova, je Šefčovič, v klubski sobi Doma penine v Radgonskih goricah, v Gornji Radgoni, spregovoril o dosedanjih aktivnostih v Radenski predvsem pa o viziji razvoja „srčkov“, pod marelo češke Kofole, ki trenutno razpolaga s kar 97,5 odstotka Radenske, v kratkem pa bodo od malih delničarjev odkupili še razliko. Na prvem srečanju s predstavniki sedme sile v Sloveniji, tri mesece po Kofolinem uradnem prevzemu Radenske je Šefčovič na spoznavalnem in neformalnem srečanju predstavil poglede na razvoj in povedal, da ne nameravajo zmanjševati števila zaposlenih. Zdaj jih je v Radenski zaposlenih 200, želijo pa prodati več pijač iz Radencev, kar pomeni, da bi lahko imeli celo več zaposlenih kot sedaj. Šafčovič, ki je navdušen nad Slovenijo, kjer se je hitro vživel, je z zadovoljstvom ugotovil, da je Kofola je z Radensko dobila zelo dobro blagovno znamko z bogato zgodovino, dobrim kolektivom in izjemno motiviranimi ljudmi.
„Najprej pa si želimo združiti kulturo obeh družb in znova osvojiti trge nekdanje Jugoslavije, čeprav ne bomo opuščali niti drugih trgov, ki jih je Radenska že obvladovala“ je na srečanju z novinarji, med drugim, povedal direktor Radenske Marian Šefčovič. V tem času so, ker se je tudi pri Pepsiju zamenjal lastnik, že podpisali novo pogodbo za polnjenje pepsi kole z družbo Pepsi, ki je na češkem in slovaškem trgu konkurent prav njihovi pijači kofoli. „Mislili smo, da bo ta proces težji, vendar je šlo dokaj gladko, tako da načrtujemo dolgoročno sodelovanje, res pa je, da kofole ne bomo ponudili slovenskemu trgu, ker je to vendarle lokalna pijača, bodo pa tu naše druge pijače“, je povedal Šefčovič, ki je ocenil da je potencial Radenske zelo velik, za primer je navedel Češko in Slovaško, kamor je leta 2004 izvozila 10 milijonov litrov slatine, danes pa zanemarljivo malo.
„To želimo obnoviti, pomembna trga ostajata tudi avstrijski in italijanski in seveda vsi trgi, kamor Radenska izvaža zdaj, od Kanade, do Azije“, je dejal prvi mož Radenske, ki je ocenil, da sodelovanje Radenske z Zdraviliščem Radenci ta hip ni najboljše, na vsak način pa ga želijo okrepiti. Nikakor ne razmišljajo o morebitnem nakupu zdravilišča, saj jih to ne zanima. „Vsakdo naj dela tisto kar zna. In mi se spoznamo na brezalkoholne pijače“, je dejal Šefčovič, ki je skozi smeh poudaril, da tiskovna konferenca ni potekala v Radgonskih goricah z namenom, da bi kupili še drugega paradnega konja na tem območju. Je pa potrdil, da so mu vina in zlasti penine iz Radgonskih goric zelo dobra. Glavni sogovornik na tiskovni konferenci je tudi zatrdil, da so v Radenski zadovoljni s trenutnim poslovanjem, da pa za maj in junij pričakujejo boljše rezultate kot lani. Kar zadeva vodenje, pa bo v Sloveniji največ pet menedžerjev iz Kofole, drugi bodo domači in med njimi je že Jure Zrilić, ki je iz Kokakole prišel za prvega komercialista v Radenski. „To si štejemo za uspeh, če koga prevzamemo iz takšnega giganta“, je dejal Šefčovič, ki sicer prihaja s Slovaške in tako iz Radencev do doma, kamor hodi ob vikendih, vozil le dobre tri ure. V Kofoli je Šefčovič zaposlen že 16 let, lani (2014) pa je bil na Slovaškem razglašen za menedžerja leta.
V Radenski je želel zadržati tudi dosedanjega direktorja Milana Hojnika, ki mu je v minulih treh mesecih veliko pomagal, a je slednji že dal odpoved, in bo počakal na upokojitev. Marian Šefčovič, ki se kot sam pravi že pospešeno uči slovenščine, je tudi poudaril, da je v Boračevi, kjer domuje Radenska našel izjemno dober kolektiv in motivirane ljudi, prav tako pa odlične blagovne znamke, ta čas še pripravljajo dolgoročno strategijo razvoja, v katero je vključeno tudi zaposlovanje, ki pa je odvisno od uspešnosti prodaje. V kratkem bodo skušali prodati nekatere nepremičnine, ki jih v Radencih ne potrebujejo, zlasti „stekleno zgradbo“. Novi direktor Radenske je povedal, da si želi dobrega sodelovanja z vsemi, zato je že opravil srečanja z vodstvom lokalne skupnosti in nekaterih podjetij v okolici in regiji.