GORNJA RADGONA: NEPOTREBNA ŽELEZNIŠKA POSTAJA?
Se bodo železniški tiri končali v industrijski coni?...
V občini in še zlasti krajevni skupnosti Gornja Radgona se že nekaj časa vrstijo aktivnosti, da bi ukinili železniško progo do središča mesta, s tem pa tudi železniško postajo, ki je po prepričanju vseh odgovornih v Gornji Radgoni, popolnoma nepotrebna. Že nekaj let potekajo tudi vsaj poskusi pogovorov z odgovornimi na Slovenskih železnicah, da bi se železniški tiri končali na območju industrijske cone, torej dober kilometer pred sedanjo železniško postajo, a žal „železničarji“ vztrajajo pri svojih izračunih, po katerih bi „odškodnina“ za ukinitev nepotrebnih železniških tirov in postaje. A se v Gornji Radgoni ne mislijo kar tako vdati, in pritiski potekajo naprej. Da bi svoje trditve o nepotrebnosti železniške proge in postaje v Gornji Radgoni, ki tudi Slovenskim železnicam prinaša samo veliko izgubo, je vodstvo KS Gornja Radgona, od Službe za organizacijsko komuniciranje Slovenskih železnic, pridobilo uradne podatke o rentabilnosti železniške postaje v Gornji Radgoni.
Ta je namreč namenjena samo občasnim obiskom tovornih vlakov, ki predvsem odvažajo hlodovino, katero pred tem v Gornjo Radgono pripeljejo tovornjaki, ki bi vsekakor lahko te iste hlode odpeljali tudi do industrijske cone. Pa še število teh vlakov in vagonov ter odpeljanih hlodov, je bolj ali manj kaplja v morje. Tako je denimo v celem letu 2005 s postaje v Gornji Radgoni 93 vlakov s skromnih 115 vagonov, odpeljalo dobre tri tisoč ton (natanko 3.219.050) hlodovine. Nič boljše ni bilo niti v letu 2006, ko imamo podatke samo za prvih šest mesecev. Tako je od 1.1. do 30.6. 2006, skromnih 28 vlakov s 55 vagoni iz Gornje Radgone odpeljalo 1.554.370 ton hlodovine. In vsak malo boljši ekonomist ali računovodja lahko izračuna koliko izgube je prineslo takšno poslovanje. Potem pa poslušamo s kakšnimi izgubami poslujejo Slovenske železnice in koliko davkoplačevalskega denarja potrebujejo... Torej, očitno je, da so argumenti Radgončanov na trdnih nogah, povsem drugačni pa so argumenti Slovenskih železnic. Zato je vsekakor nerazumna njihova nezainteresiranost za dogovor z Gornjo Radgono!