Podjetje   |   Kontakt   |   Cenik   |   Oglasi   |   Etični kodeks                                                                                                 
  
TV srk-11
Gospodarstvo Kultura Šport Zanimivosti Kronika Cerkev Politika

Lepo vreme in vročina „prodajata“ Radensko
12.8.2019



Kljub neugodnim vremenskim razmeram je češka skupina Kofola, ki ima med drugim v lasti Radensko, v prvem polletju povečala prihodke za 3,4 odstotka na 118,1 milijona evrov. Z znatno rastjo prodaje se lahko pohvali tudi mineralna voda Radenska, ki letos praznuje 150-letnico delovanja. Kofola je v prvem polletju povečala čiste prihodke v vseh regijah, kjer deluje. Največ pa je k rasti prispevala regija Adriatic, kjer je bila rast prodaje 7,2-odstotna. Med podjetji v skupini se lahko z največjo rastjo prodaje pohvali Studenac s Hrvaške, ki sodi pod marelo treh src. Znatno povečanje prodaje pa je zabeležila tudi mineralna voda Radenska, ki je po ponovnem zagonu blagovne znamke Oaza dosegla tudi največji tržni delež na segmentu negazirane vode v zadnjih treh letih. Med posamičnimi trgi je Kofola največjo rast prodaje v prvih šestih mesecih dosegla na Hrvaškem, kjer je Radenska Adriatic v kategoriji gaziranih mineralnih voda prevzela drugo mesto med proizvajalci. To dodatno potrjuje strategijo skupine za podporo hrvaškemu trgu, ki daje odlične rezultate. Hkrati se je dobiček zmanjšal. Bruto dobiček iz poslovanja se je ob koncu prvega polletja ustavil pri 16,5 milijona evrov, kar je 7,3 odstotka manj kot pred letom dni.

Glavni vzrok za to je bilo vreme, saj je bil mesec maj eden najhladnejših in najbolj vlažnih v zadnjih desetletjih, so pojasnili v češki družbi. Na rezultat pa so dodatno vplivali višji stroški embalaže, rast plač in logistični stroški, kar so sicer delno kompenzirale nižje cene sladkorja. Izvršni direktor skupine Kofola Jannis Samaras je dejal, da vreme v drugem četrtletju res ni bilo dobro, vendar so kljub temu uspeli povečati prodajo v primerjavi z lanskim letom. „Verjamem, da bomo izpolnili napovedan letni načrt. Adriatic regija nas je navdušila. Zahvaljujoč naložbam nenehno raste in njena prodaja ima vse večji vpliv na naše poslovne rezultate. Z izjemo manjših nihanj je češko-slovaška regija dolgoročno stabilna, zato se bomo zdaj osredotočali predvsem na iskanje dodatnih priložnosti za rast. Eden prvih pozitivnih znakov je nedavna pridobitev podjetja Espresso, ki distribuira vrhunsko kavno znamko Café Reserva in premium čaj Dilmah. Ta korak nam je pomagal znatno razširiti paleto izdelkov, s katero lahko partnerjem v gastro segmentu zagotovimo celoten brezalkoholni portfelj, ki vključuje vrhunsko kavo in popolno postrežbo. Vsekakor želimo nadaljevati v tem trendu“, je dodal Samaras, ki je dodal, da je čista prodaja na češko-slovaškem in v Adriatic segmentu skupaj znašala 89,3 % celotne prodaje Skupine, medtem ko je lani je v istem obdobju prodaja znašala 90,1 %. K rahlem znižanju je prispevala rast prodaje v segmentu "Sveže in zelišča", kjer delujejo UGO, LEROS in Premium Rosa.

Skupina Kofola je sicer ena od največjih proizvajalcev brezalkoholnih pijač z devetimi proizvodnimi obrati na petih evropskih trgih. Skupno zaposluje več kot 1.940 ljudi (izključujoč rusko proizvodnjo). Produktni portfelj Kofole na Češkem in Slovaškem vključuje tradicionalno kola pijačo, narejeno po tradicionalnem Kofolinem receptu, izvirsko vodo Rajec, sirupe Jupi, grozdni sok Vinea, otroške pijače Jupík, energijske pijače Semtex in druge tradicionalne češke in slovaške znamke, kot so Chito, Top Topic in Citro Cola. Ima tudi licenco za proizvodnjo in distribucijo pijač Royal Crown Cola in Orangina. Kofola je ekskluzivni distributer znamk Evian in Badoit na češkem in slovaškem trgu ter distributer tradicionalne izvirske zdravilne mineralne vode Vincentka češkim trgovcem in gastronomskemu sektorju. Od začetka leta 2015 je tudi ekskluzivni distributer znamke Rauch na Češkem in Slovaškem. Skupina Kofola vključuje tudi mrežo UGO, ki upravlja s približno 80 svežimi in solatnimi bari na Češkem in Slovaškem; sledijo LEROS – tradicionalni češki proizvajalec visokokakovostnih zeliščnih čajev iz zdravilnih zelišč, in slovaška mineralna voda Kláštorná. Leta 2017 je Skupina kupila poljskega proizvajalca sadnih in zeliščnih produktov Premium Rosa. Najnovejša pridobitev Skupine Kofola je Espresso, ki na češkem trgu z več kot 20-letno tradicijo ponuja vrhunsko kavo in premium čaje Dilmah.

Leta 2015 se je Kofoli pridružila slovenska Radenska. V letu 2016 so portfelj, ki je prej obsegal tradicionalno mineralno vodo Radenska ter brezalkoholne pijače Ora in Oaza, razširile priljubljene hrvaške znamke Nara, Inka in Voćko. Leta 2016 je Radenska postala proizvajalec in distributer pijač Pepsi, Mirinda in 7Up za hrvaški trg. Leta 2016 je Skupina Kofola prevzela hrvaško znamko mineralne vode Studenac, katere portfelj blagovnih znamk vključuje mineralno vodo Lipički Studenac, izvirsko vodo Studena in sirupe Lero.



    
    


Mobilna srk-11.si
Novice v gibanju
Novice in zanimivosti v vsakem trenutku na
svoji mobilni napravi !
 
Android
Aplikacija za vse uporabnike telefonov,
ki imajo naložen operacijski sistem
Google Android

Velikost: 264850 bytes
Prenosov: 2167


 Povezave

  ●  TD Negova
  ●  Škofija M.Sobota
  ●  Pomurski sejem
  ●  KULTprotur
  ●   Čebelarsko društvo
       P.Dajnko G.Radgona
 Informacije

  ●  Vreme
  ●  Ceste
  ●  Borza
Spremljate nas v naslednjih kabelskih sistemih:

●  Gornja Radgona
●  Apače
●  Radenci
●  Ljutomer
●  Beltinci
●  Tišina
●  Veržej
●  Teleing v digitalni shemi 562 Mhz kanal 89
●  Križevci pri Ljutomeru
●  Sv.Jurij ob Ščavnici
●  Ormož
●  Ptuj
  TV SRK-11   ©   Vse pravice pridržane