Rokove vragolije na KTM 200 DUKE

Športni in extremni vzornik mu je bivši štirikratni svetovni prvak v stuntridingu Chris Pfeiffer.
Sedaj že nekaj časa uveljavljeni in edini profesionalni slovenski stunt voznik Rok Bagoroš iz Radencev, ki že nekaj let navdušuje s svojimi vragolijami, je gotovo en najboljših in najbolj vročih “stunt voznike” na svetu. Fant, ki je 16. marca praznoval 26. rojstni dan, in ki ravno danes (nedelja, 12.4.) nastopa pa zanimivi “tekmi” v avstrijskem mestu Tuln, kjer poteka “Bike Austria 2015”, je sicer kariero s freestyle motorji, kar je sedaj njegova poklicna pot, začel relativno pozno, s sedemnajstimi leti, a je kljub temu z vstrajnostjo uspel. Letos bo tako minilo desetletje odkar potuje po svetu in navdušuje ljubitelje vratolomnih voženj, na vseh celinah. Prijetni fant nam pove, da rad potuje po svetu in nastopa po različnih prireditvah, ko pa ima čas si ogleda lokalne znamenitosti in zanimivosti, ampak na njegov poseben način. Skupaj s svojim freestyle motorjem se namreč odpravi v določeno mesto, kjer išče primerne lokacije, da izvede nekaj trikov v urbanem okolju ob tem pa si še ogleda nekaj znamenitosti mesta. In takšnih mest je bilo zelo veliko, od Severne in Južne Amerike do Daljnega vzhoda v Aziji, Afrike in cele Evrope...

“V času pred profesionalnim poklicem sem vedno spremljal ostale športnike kako potujejo po svetu in obiščejo najbolj neverjetne kraje. Zdaj ko sem eden izmed njih sem dobil možnost, da obiščem dežele onkraj slovenskih meja, katere sem do zdaj gledal samo na googlu ali pa z prstom na zemljevidu. Velikokrat pred ali po nastopih si lahko na kratko ogledam okolico in njihova mesta. Ker je motor narejen, da se ga vozi, se z njim odpravim po mestu in si ogledam znamenitosti le tega. Včasih najdem kakšno perfektno lokacijo, kjer enostavno moram pustiti svoj podpis z zadnjo gumo (haha)”, pravi Rok, ki pa opozarja, da njegovi sledilci tega ne počnejo v svojem mestu, ker da je življensko nevarno.

Kakorkoli že, Rok Bagoroš iz Radencev je trenutno star 26 let. Je KTM tovarniški voznik v segmentu freestyle in ambasador njihovih cestnih motorjev po vsem svetu. Profesionalno pot je začel pred štirimi leti in z motošprtom je začel pri poznih 17 letih. Sam se najraje spominja dosežkov, kot so: 30 shows worldwide (Europe, Asia, South America, Middle East), 3rd Place – Best stunt show competition 2014, 2x European stunt riding champion (scooter in 2010, 125 ccm class in 2011), 200.000 Fans on facebook, 20.000 followers on Instagram... Z vožnjo z motorji oz. bolje rečeno s skuterji je začel pri petjanstih letih, s stuntridingom na skuterjih pa pri sedemnajstih in s stuntrisingom leta 2008. “Trenutno mi najbolj osgovarja KTM 200 Duke, ker lahko z njim treniram bolj tehnične trike, ki so kar se ravnotežja in občutka za sklopko precej zahtevni”, pravi Rok, ki tačas razpolaga z desetimi tovarniškimi motorji. “Poleg motorjev za freestyle imam tudi Trial motor, ki sem ga pred kratkim vzel kot investicijo za moje treninge, saj na njem še bolj izpopolnjujem občutek ravnotežja in se učim raznih tehnik, ki mi potem pomagajo pri mojem freestyle panogi”, nam pove Bagoroš, ki z nasmehom pove, kako se lahko lepo živi od "njegovega" športa. Rok nam je tudi zaupal, da ga je za “extremni motorizem” navdušil bivši štirikratni svetovni prvak v stuntridingu Chris Pfeiffer, ki je po 15 letih ukvarjanja s tem športom zaključil kariero. “Zame pa še vedno ostaja idol in človek tako športno kot osebno po katerem se rad zgledujem”, nam je še povedal Rok Bagforoš, po katerem se sedaj vzgledujejo drugi, od Malezije, Vietnama in Kambodže, do Argentine...