Slovenska vina in turizem na slovaškem trgu
Na „Slovenian Wine Promotion Bratislava 2014“, je slovensko vino bilo uporabljeno kot prodajni potencial in obenem kot izjemni medij za predstavitev okusov in doživetij Slovenije ...
Zavod za razvoj in raziskovanje gostinskih in kmetijskih dejavnosti SloVino s partnerji je ob podpori gospodarske diplomacije pod častnim pokroviteljstvom Veleposlaništva Republike Slovenije v Bratislavi uspešno izpeljal največjo poslovno usmerjeno predstavitev slovenskega vina, delikates in turizma na slovaškem trgu doslej. Navdušenje nad kakovostjo je bilo izjemno. Le nekaj dni po predstavitvi so v ponudbo več slovaških vinotek že dodana izbrana vrhunska slovenska vina. Vinarji so odkrili tržišče, ki si zasluži posebno pozornost. V eni najlepših gala dvoran Slovaške, v slavnostni plesni dvorani luksuznega hotela Sheraton Bratislava se je predstavilo več kot petdeset ponudnikov izbranih slovenskih okusov in doživetij. Na pokušnjo je bila ponujena izjemna vinska selekcija iz vseh slovenskih vinorodnih dežel in najkakovostnejše delikatese.
Ponudniki turističnih kapacitet so se predstavljali na uspešnem workshopu in nato na promocijskih predstavitvah skupaj z vinarji. Tako je bilo vino uporabljeno kot prodajni potencial in ob enem kot fantastični medij za predstavitev okusov Slovenije. Med gosti so bili v ospredju pomembni bratislavski vinski trgovci, vinski agenti, HoReCa distribucijska podjetja, lastniki gostinskih verig, regionalni šefi nabave vina enega največjih trgovcev na slovaškem, slovaški sommelierji, F&B managerji z ladij po Donavi, lastniki vinotek, gostinci, hotelirji, veliko novinarjev, nekaj ekselenc veleposlanikov in vsi pomembni slovaški turistični operaterji.
„Predstavitev v Bratislavi je pokazala, da smo izbrali ciljno tržišče, na katerem imajo slovenska vina izjemni potencial. Ob podpori slovenskega veleposlaništva in slovaških partnerjev nam je uspelo privabiti več kot dvesto pomembnih odločevalcev, v veliki meri poslovnih obiskovalcev osrednje predstavitve v luksuznem hotelu Sheraton. Organizatorji štejemo za velik uspeh, da je že na prvi tovrstni prireditvi v Bratislavi prišlo do realizacije poslov. Kar nekaj uvoznikov, lastnikov vinotek in gostincev je že na samem dogodku oddalo naročila in vključilo slovenska vina v ponudbo. Bratislava je za slovenska vina in dobrote eden od trgov prihodnosti! Skupaj z vinarji ga bomo negovali in razvijali“, nam je povedal Dejan Baier, direktor Zavoda SloVino.
Ob tem je srečanje sommelierjev Društva vinskih svetovalcev Sommelier Slovenije s kolegi iz slovaške sommelierske asociacije na okrogli mizi v okviru Slovenian Wine Promotion Bratislava 2014 pokazalo, da je tovrstna mednarodna izmenjava znanj in izkušenj izjemno koristna in dobrodošla. Organizatorji iz Zavoda SloVino že snujejo nove načrte za vstop kakovostnega slovenskega vina v najprestižnejše restavracije in vinoteke v Bratislavi. Že na sprejemu so prejeli častno povabilo primatorke – županje starega mesta Bratislava za enotedensko promocijsko - prodajno predstavitev v paviljončku na turistično najbolj frekventni točki Bratislave. Vsi sodelujoči ponudniki so se strinjali, da je potrebno še intenzivirati slovensko prisotnost na tem, od Slovenije le slabe tri ure oddaljenem tržišču!