Znana voda, novi okusi iz Radenske!

Za osvežitev v letošnjem poletju prihaja val novosti.
Pred glavno sezono v letošnjem letu v Radenski niso sedeli prekrižanih rok, in tako bo to sezono v segmentu pijač popestrila unikatna novost iz družbe Radenska - Radenska z okusom. Vse dobro, kar se skriva v naravni mineralni vodi Radenska Classic, so namreč popestrili s sončnimi okusi pomaranče, maline ter kombinacije mete in limone. Radenska z okusom tako prinaša najboljše, kar lahko poletna osvežitev ponudi: optimalno kombinacijo mineralov Radenske Classic, njene naravne mehurčke za popolno osvežitev ter tri slastne okuse za užitek ob nizkem deležu sladkorja. Radensko z okusom bodo na pot osvajanja brbončic pospremili Alya, Zlatko in Blaž Švab, ki so tudi del oglasne kampanje.

„Mene vsi poznajo po barvitem okusu, zato mi je Radenska z okusom pisana na kožo,“ je dejala Alya, Zlatko pa pravi: „Neki, kar poznaš, je zdej drgač.“ Prav v tem se skriva osnovna ideja za ta izdelek. „Kakovost naravne mineralne vode Radenska vsi dobro poznamo, Radenska z okusom pa je njena sadna, nagajiva različica,“ je poudarila Egle Wehle, vodja marketinga v družbi Radenska. Radensko z okusom odlikujejo naravne arome in nizka energijska vrednost ter odsotnost barvil in umetnih sladil.

Družba Radenska predstavlja tudi prenovljeno linijo vode z okusom Oaza, ki črpa iz bogate tradicije zeliščarstva na naših tleh. Ponuja dva nova, edinstvena in presenetljiva okusa: materino dušico in lipo. Od prejšnjih okusov so v Radenski ohranili okusa rdečega grozdja in bezga, ki so ju le nekoliko posodobili. „Navdih za novo Oazo smo dobili v naravi, na domačih travnikih in obronkih gozdov. Dobrote iz narave smo ujeli v naš biser iz neokrnjenih globin - v naravno mineralno vodo in dobili vrhunski izdelek, Oazo z zeliščnimi izvlečki,“ je idejo, ki stoji za prenovo Oaze, pojasnila Egle Wehle. V Radenski tudi poudarjajo, da prenovljena Oaza „vsebuje naravno mineralno vodo ter izključno naravne izvlečke zelišč in sadja ter naravne arome. Dodanega ji je malo sladkorja, zato gre za res osvežilen izdelek z nizko energijsko vrednostjo in brez konzervansov,“ je prednosti Oaze predstavila Egle Wehle. Izpostavila je tudi novo embalažo Oaze. Plastenka z izbrano sončno barvo je posebej oblikovana tako, da ponuja največjo možno zaščito edinstvene vsebine, svežine in dobrote zelišč ter sadnih arom.

Zadnja izmed letošnjih novosti Radenske je nova velikost embalaže za Radensko Naturelle. Priročna litrska plastenka je elegantno izpopolnjena »in ravno prav majhna za v torbo, a dovolj velika za letošnje aktivno poletje, je zaključila Egle Wehle. Družba Radenska je sicer del skupine Kofola in na trgu prisotna s ponudbo tradicionalne naravne mineralne vode Radenska Classic, vode Radenska Naturelle, voda z okusom Oaza ter sadne gazirane pijače Ora. Njen najnovejši izdelek je linija Radenska z okusom. Od leta 2016 pod Radensko sodijo tudi priljubljene hrvaške blagovne znamke pijač Voćko, Nara in Inka. Prav tako je leta 2016 Radenska postala proizvajalec in distributer pijač Pepsi, Mirinda in 7Up za hrvaški trg.