Kolesarji v primežu železniških tirov
Magistralka smrti je zelo nevarna za kolesarje.
Danes dopoldan, nekaj po 10. uri se je na regionalni cesti Maribor – Radenci, na izhodu iz Gornje Radgone, kjer železniški tiri „sekajo“ glavno prometnico, zgodila še ena huda nesreča kolesarjev. Tokrat se je hudo poškodovala nova kolesarka, najverjetneje avstrijska državljanka, ki je skupaj s prijatelji izkoristila lep in sončen avstrijski dan. Na njeno žalost se je znova potrdilo, da na omenjenem prehodu ni varno prečkati železniške tire, kajti kolesa se hitro znajdejo v primeži železniških tirov in končajo na cesti. Tako bi se lahko tudi tokrat zgodilo, da bi kdo povozil nesrečno kolesarko, ki je ne po svoji krivdi padla na prometnico in se ob tem huje poškodovala ali celo umrla.
Kot nam je povedala dežurna zdravnica Zdravstvenega doma Gornja Radgona, Lidija Žinkovič, dr. med., so nesrečno kolesarko, ki je očitno bila huje poškodovana, po nudeni prvi pomoči, nemudoma odpeljali v bolnišnico v avstrijskem Bad Radgersburgu, kjer so nadaljevali s postopkom preiskave in zdravljena. Mi pa lahko dodamo, bi najbrž še huje bilo, če bi nesrečno kolesarko povozila še voznica osebnega avtomobila, ki je pripeljala za njo. Najbrž slednja odgovarjala za vse, a temu še zdaleč ni tako, in bi morali odgovarjati tisti, ki jim je malo mar za varnost v prometu, kajti na istem mestu na izhodu iz Gornje Radgone, se je zgodilo veliko nesreč, v katerih je bilo poškodovanih veliko kolesarjev in kolesark.
Žal pa to odgovorni nikakor ne jemljejo resno, kajti splošno je znano, da je lokalna skupnost, KS Gornja Radgona, tako svoji občini, kot Direkciji za ceste RS, ter tudi Direkciji za železniški promet, poslala več predlogov, pobud in zahtev, ter tudi izdelan projekt za rešitev problematike, a to žal ni bilo uspešno. Na vse načine se za ureditev razmer prizadevajo tudi na občini Gornja Radgona, in kot nam je zagotovil podžupan Robert Žinkovič, naj bi se kmalu tudi dejansko premaknilo v boljšo smer.
Po naših podatkov je za reševanje zadeve bilo predvidenih tudi več sredstev, a se je zgodilo le to, da so sredstva zapravljali neustrezno, v enem primeru pa naj bi neimenovana podsekretarka Direkcija za žel promet, vehamentno odgovorila, da bi bilo „najbolj enostavno kolesarjem prepovedati vožnje,- kot rezultat vsega tega je bila postavitev dveh opozorilnih tabel... In če pogledamo z vidika Radgončanov in groženih kolesarjev, gre očitno za neodgovorno odlašanje, verjetno so po tihem računali na preselitev radgonske železniške postaje nekaj kilometrov nazaj, v Mele...
Vprašanje pa je, če prezremo domnevno napovedano tožbo poškodovane avstrijske državljanke zoper Slovenijo, ali bodo do takrat potrebne kolesarske (in druge) žrtve?