RADENSKA - TISKOVNA KONFERENCA

Lani past prodaje pijač Radenske Celotni dobiček družbe 1,5 milijarde tolarjev ...
V prostorih Radenske d.d. v Boračevi, sta Vili Hohnjec in Slavica Lešnik, ob zaključku leta 2006 predstavila oceno poslovanja družbe za minulo leto, spregovorila pa sta tudi o načrtih v letu 2007. Tako je Radenska lani ustvarila 7,7 milijarde tolarjev čistih prihodkov od prodaje, kar pomeni 6,4 odstotka več kot leta 2005, ustvarjenih vseh prihodkov pa bo za 9,2 milijarde tolarjev oziroma 10,4 odstotka več kot peto prej. Prodaja pijače bo dosegla 114,7 milijona litrov in je za 3,8 odstotka višja kot leto poprej. Po besedah generalnega direktorja Radenske Zlatka Vilija Hohnjeca naj bi bil dobiček od prodaje 450 milijonov tolarjev, celotni dobiček družbe pa 1,5 milijarde tolarjev. Večino dobička bodo vlagali v razvoj, med drugim v vodne vire. Hohnjec po dveh letih stagnacije in relativno težkih pogojev poslovanja, še zlasti na trgih nekdanje skupne države, ocenjuje leto 2006 kot uspešno. Kljub vsemu pa Radenska ne misli zapuščati hrvaški, BiH ter srbski trg, kjer so se še dodatno kadrovsko okrepili. Za hrvaški trg bo namreč poslej skrbel Milan Hojnik, ki je dolga leta delal v Radenski, nazadnje pa je bil direktor Term Radenci, kjer so ga pomladi 2006, iz domnevno krivdnih razlogov, odstavili. „Kljub zaostrenim pogojem na področju energentov in ostalih materialov, ki so se dražili več, kot smo načrtovali, in seveda več, kot smo lahko svoje cene korigirali, bo rezultat dober, saj smo z nizom ukrepov poskrbeli, da bomo realizirali rezultat, ki bo spodbuden za našo firmo. Sicer pa bo skupno poslovanje precej boljše, kot smo pričakovali," je dodal Hohnjec, ki dodaja, da so si v načrtih za leto 2007 v Radenski, kjer je sedaj zaposlenih le še 293 ljudi, zastavili porast prodaje v litrih za 8,7 odstotka. Na domačem trgu želijo povečanje prodaje za 6,7 odstotka, na tujem trgu pa kar za 14,4 odstotka. In prodajni hit Radenske naj bi tudi letos, bila že lani odlično prodajana blagovna znamka Oaza. Kot je poudarila direktorica marketinga Slavica Lešnik, je „projekt Oaza šel skozi vse faze tržnega projekta, od tržnih raziskav, iskanja potreb, okusov, embalaže, imena do celotne podpore tržnega komuniciranja. Ob koncu leta 2006 lahko ocenimo, da je bil projekt pravilno zastavljen in izpeljan, zato s tega naslova beleži rezultate, s katerimi smo zadovoljni“, je med drugim povedala Lešnikova.