TOMAŽ BLAGOTINŠEK NAMESTO ZLATKA HOHNJECA
S 1. marcem zamenjava na čelu Radenske...
Kot je na včerajšnji (ponedeljek) redni seji sklenil nadzorni svet družbe, bo Radensko d.d. Radenci od 1. marca dalje s petletnim mandatnim obdobjem vodil mag. Tomaž Blagotinšek. Na položaju generalnega direktorja bo zamenjal Vilija Zlatka Hohnjeca, ki je Radensko vodil od leta 2002. Blagotinšek je leta 1995 diplomiral na Fakulteti za elektrotehniko in računalništvo v Ljubljani. Leta 1996 se je zaposlil v Pivovarni Laško, kjer je v devetletnem obdobju opravljal dela na raznih področjih in napredoval do področnega vodje mednarodne prodaje. V tem obdobju je tudi magistriral na ljubljanski ekonomski fakulteti s področja mednarodne ekonomije. V začetku leta 2005 se je kot član ožjega vodstva pridružil podjetju Duropack - Tespack, ki je del skupine Duropack s sedežem na Dunaju. Konec leta 2005 je v podjetju postal direktor trženja, odgovoren za domačo in mednarodno prodajo, raziskave in razvoj, tehnološko pripravo izdelkov in marketing.
Nadzorniki Radenske d.d. so obravnavali tudi lanske poslovne rezultate družbe. Ti kažejo, da je Radenska lani ustvarila 32,2 milijona evrov prihodkov iz poslovanja in 1,3 milijona evrov čistega dobička. Radenska, ki v skupini Pivovarna Laško proizvede več kot 70 odstotkov vseh vod, je lani prodala 116,54 milijona litrov pijač, kar je za 5,5 odstotka več kot predlani. Od tega 68,07 milijona litrov mineralnih vod, 14,75 milijona litrov izvirskih vod, 3,58 milijona litrov namiznih vod in 30,14 milijona litrov brezalkoholnih pijač. „Poslovanje Radenske je stabilno, njen položaj največjega proizvajalca voda v skupini pa trden. V naslednjih letih želimo tržni položaj izboljšati tudi na bližnjih trgih, kar bomo dosegli s prodornejšim nastopom na teh trgih in v sodelovanju z družbami v skupini Pivovarna Laško“, je povedal novi direktor Radenske d.d. Tomaž Blagotinšek.
Radenska načrtuje, da bo letos prodajo povečala za 9,1 odstotka, prihodke pa za 9,4 odstotka. Za investicije v izgradnjo vodovoda, raziskavo vrtin in opremo za proizvodnjo nameravajo nameniti slabe tri milijone evrov sredstev. Tudi po besedah odhajajočega generalnega direktorja Radenske Zlatka Vilija Hohnjeca, je poslovanje v letu 2006, po dveh letih stagnacije in relativno težkih pogojev poslovanja, še zlasti na trgih nekdanje skupne države, bilo uspešno. Kljub težavam na omenjenih trgih, pa Radenska ne misli zapuščati hrvaški, BiH ter srbski trg, kjer so se še dodatno kadrovsko okrepili. Za hrvaški trg sedaj namreč skrbi Milan Hojnik, ki je dolga leta delal v Radenski, nazadnje pa je bil direktor Term Radenci, kjer so ga pomladi 2006, iz domnevno krivdnih razlogov, odstavili.
„Kljub zaostrenim pogojem na področju energentov in ostalih materialov, ki so se dražili več, kot smo načrtovali, in seveda več, kot smo lahko svoje cene korigirali, bo rezultat dober, saj smo z nizom ukrepov poskrbeli, da smo realizirali rezultat, ki je spodbuden za našo firmo“, je dodal Hohnjec, ki dodaja, da so si v načrtih za leto 2007 v Radenski, kjer je sedaj zaposlenih le še 293 ljudi, zastavili porast prodaje v litrih, na domačem trgu za 6,7 odstotka, na tujem trgu pa kar za 14,4 odstotka...