PO VRHUNSKO ZNANJE V POMURJE

Holistični center razvoja osebne rasti Karnion s svojo podružnico, ki jo je konec tedna odprl v Lovenjakovem Dvoru v Polani pri Murski Soboti, bo prav gotovo Pomurcem približal nova znanja, še pomembnejše pa je, ...
Pomurska avtocesta ni le časovno približala Pomurja osrednji Sloveniji temveč je tudi »akademska avtocesta«; Delovati je začela „Akademija dialogike“ Holistični center razvoja osebne rasti Karnion s svojo podružnico, ki jo je konec tedna odprl v Lovenjakovem Dvoru v Polani pri Murski Soboti, bo prav gotovo Pomurcem približal nova znanja, še pomembnejše pa je, da ne bo namenjen le lokalnemu prebivalstvu, temveč bodo po znanje sem prihajali predvsem od drugod. Prav pomurska gostoljubnost, neokrnjena narava in njena čarobnost lahko zagotovijo drugačen način študija; manj formalen in hkrati še bolj učinkovit. Udeleženci bodo koristno združili s prijetnim, ali tudi obratno, prijeten oddih nadgradili s koristnim – osebno rastjo. Akademija bo nudila široko paleto znanja, ki so si ga že do sedaj pridobivali vrhunski športniki, politiki, gospodarstveniki in mnogi drugi, katerih uspeh je bil pogojen z odličnostjo, samozavestjo in osebno integriteto. Umeščena v prostor med dvema tromejama, s paleto učenja 12 tujih jezikov, tudi lepo zaokroža jezikovno raznolikost tega prostora. Vse to bo pomembno pripomoglo tudi k večji uspešnosti Pomurcev in hitrejšemu razvoju regije.
Ni naključje, da se Akademija umešča prav v Lovenjakov dvor, kjer že obstojijo bogate izkušnje z organizacijo različnih oblik izobraževanj, predavanj in team buildingov za podjetja, seminarjev in konferenc za nacionalne panožne zveze. Pa tudi umetniške kolonije ter poletne šole ter raziskovalni tabori za mladino. Sinergija gostinstva, hotelske namestitve in izobraževalne infrastrukture omogoča, da Lovenjakov dvor lahko klasično turistično ponudbo nadgradi z izobraževalnim turizmom, kjer nedvomno že igrajo vodilno vlogo.
Ob otvoritvi Akademije dialogike, katere se je udeležil tudi donedavni izvrstni športnik, danes podjetnik, Primož Kozmus, so pripravili tudi tiskovno konferenco, na kateri so spregovorili: Bojana Fende Habula, Štefan Pavlinjek, Primož Kozmus in Nuša Pavlinjek. Tako smo med drugim slišali, da je namen akademije dialogike ali »Life coach academy«, posredovati vrhunska znanja o vodenju in samovodenju, o razvoju celostne osebne uspešnosti ter zdrave odgovornosti. Viri znanj so štiri, v svetovnem merilu najbolj uveljavljene šole vodenja in samovodenja ter motivacije do celostne uspešnosti (geštalt šola, realitetna in vedenjska šola ter transakcijska analiza). Do sedaj se je program izvajal izključno za zaključene vodstvene skupine v določeni organizaciji. V novi obliki pa bo dostopen vsem, ki jih vsebinsko zanima. Program za trenerje, pa bo namenjen samo najboljšim študentom iz prvotnega programa, ki obsega 96 ur. Program za trenerje Dialogike je oblikovan kot specialistični študij in obsega 350 ur. Trening temelji na izkustvenem učenju. Poteka v obliki delavnic kot skupinsko delo, vaje, reševanje problemov, študije primerov, igre vlog, nastopov, ipd. Metode dela, ki jih uporabljajo strokovnjaki za osebnostno rast pa so predvsem metoda razgovora in metoda dela z video gradivom, nekaj pa je tudi osnovne metode razlage. Tak način treninga študentom dialogike omogoča, da ob vsaki novi temi vidijo stanje v svojem podjetju ali kateri koli drugi skupini in iščejo rešitve problemov, s katerimi se ubadajo.
Udeleženci s treningom jezika odgovornosti pridobijo to, da so npr. kolegijski sestanki krajši, medsebojni odnosi prijetnejši, pravila sporazumevanja v skupini jasna, ozračje v timu pa ustvarjalno in inovativno. Pa tudi to, da se iščejo rešitve problemov, ne pa napake in krivci, da zgradimo učinkovit poslovni prijem za najzahtevnejše tuje partnerje, da znamo sklepati kompromise, iskati skupne rešitve in se pogajati, oblikovati zdravo odgovornost pri delu in v življenju in nenazadnje, da obvladamo pragmatična znanja iz psihologije v praksi. V študijski skupini se udeleženci naučijo obvladovanja veščin vodenja in samovodenja, udejanjanja samorealizacije (da delajo to, kar jih veseli in ob tem razvijejo celostno osebno uspešnost). Naučijo se motivirati sebe in druge za učinkovito doseganje ciljev, pa tudi da znajo oblikovati zdravo odgovornost pri delu in v življenju. Študijski termini v leti 2010 so, pomladni del: 19. maj, 5. junij, 9. junij, 19. junij – vsak dan 8 šolskih ur, torej skupno 32 ur; Poletna šola: 5. avgust, 12. avgust, 19. avgust, 26. avgust– vsak dan 8 šolskih ur, torej skupno 32 ur; Jesenski del: 23. september, 9. oktober, 21. oktober, 10. november– vsak dan 8 šolskih ur, torej skupno 32 ur.