PRIŠEL JE „KATALOG POMURSKEGA GOSPODARSTVA“
Doma in v tujini želijo predstaviti in promovirati gospodarstvo celotne regije...
Po kar petnajstih letih je pomursko gospodarstvo ponovno dobilo svojo reprezentativno publikacijo - Katalog pomurskega gospodarstva. Osnovni namen kataloga je na tujem in domačem trgu predstaviti in promovirati Pomurje, kot regijo gospodarskih priložnosti. V katalogu se predstavlja regija Pomurje s svojimi prednostmi in potenciali, v njem so ključne informacije iz pomurskega gospodarstva z informacijami in kontakti o poslovnem podpornem okolju. Osrednji del kataloga zajema predstavitev dvanajstih osrednjih gospodarskih panog in skupaj 69 podjetij. Predstavljene panoge in podjetja so bila izbrana po naslednjih kriterijih: doseženi prihodki, izvozna naravnanost, dodana vrednost in zaposleni.
Novi Katalog, ki je bil prvič predstavljen na Upravnem odboru Pomurske gospodarske zbornice, je izdan v slovenskem in angleškem jeziku v eni publikaciji. Katalog je izdelan v tiskani obliki, na CD-ju, v spletni različici in interaktivni različici za listanje na spletni strani www.pgz.si. Sestavni del kataloga so še aktualni Regijski kazalniki gospodarjenja Pomurja, ki jih zbira in izdaja PGZ.
Urednikovanje in vsebino novega kataloga je prispevala PGZ. Konceptualno rešitev in kreativno vsebino so spisali v kreativnem studiu Instinkt d.o.o., kjer je oblikovalec in art direktor Dejan Ščernjavič ustvaril tudi celostno vizualno podobo in poskrbel za grafično oblikovanje kataloga. Osnovna zasnova vsebine je rezultat skupnega dela PGZ in podjetja Frontal d.o.o. Da so v katalogu zbrana podjetja predstavljena v najboljši luči, gredo zasluge zbornici, ki je v sodelovanju s studiem Instinkt d.o.o. in s podjetji pripravila ustrezne profile.
Izdajateljica novega kataloga je Regionalna razvojna agencija Mura.